søndag 22. februar 2015

Frukost med Arne og gjengen

Dagen i dag opna på sportsleg vis: Eg åt frukost medan eg lytta med eit halvt øyre til Arne Scheie som heldt føredrag for nabobordet. Om alt frå Bjørn Wirkola til Nybergsund Trysil (fotball 2. divisjon? Hei, Eirik!) Eg trudde Scheie hadde pensjonert seg, eg. Det verka ikkje slik.

Men med ei slik opning på dagen, kjente eg at det ville vera eit svik mot Arne å ikkje få med meg det som skjedde på stadion. Så i dag har eg hengt litt med proff-fotografane igjen. Det var ikkje kjedeleg å stå i målområdet då både damene og mennene gjorde det såpass skarpt i lagsprinten. Det skal eg innrømme.


Snåle jenter <3


Snåle gutar <3 


Kollegaene mine (når dei ikkje ligg på kjempestore saccosekkputer og drikk kaffi i pressesenteret). Eg har ikkje kommunisert med nokon av dei, bortsett frå eit sint blikk til Expressen-fotografen som dulta meg vekk. Grr. 


Det er ikkje berre eg som byrjar å bli dreven i å ta bilete av meg sjølv, ser eg. Dei svenske sylvjentene var også veldig snåle! (På vesttelemarksmåten, altså søt og koseleg. Ikkje på den andre måten, den rare måten, og i alle fall ikkje på snåle på svensk, der det betyr gjerrig. Det trur eg ikkje dei er, dei ser ikkje slik ut i alle fall.) 


Mamma Krog heia med kombinert-spesial-autograf-flagget sitt på stafetten i dag. Men eg fann ikkje signaturen til sonen hennar på flagget. Kanskje det er det som skal til for at det losnar for Magnus? 


Til slutt ein quiz: Kva vesttele eig denne hatten? 
Svaret får du i VTB til veka. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar