torsdag 19. februar 2015

Hei frå hopptårnet!

Eller dommartårnet, då. Eg har besøkt assisterande renndirektør i kombinert der i dag, som er siste dag med treningshopping før the real deal i morgon. Du kan lesa om det i VTB og på vtb.no seinare.

Her er ein liten filmsnutt eg laga medan eg venta på audiens. Eg er ikkje så dreven i iMovie enno, men det trur eg ikkje de skal merke noko til.


Hugs å slå på lyden.



Og her står trenarane. Like steinaktige i andleta sine sjølv då «You're the one that I want» frå Grease smaug seg ut av høgtalarane. Men dei hadde vel andre ting å tenke på kanskje. Og fin utsikt. 



Hit skulle eg altså. 


Men denne fekk eg ikkje lov til å ta :-( 


Heldigvis har eg vore på Sterke Nils-senteret fem gonger, så eg kom meg opp likevel. Legg merke til kor kvitt og fint det er her. 

No lurar eg faktisk på om eg skal vente på sprintfinalen. Sidan eg fyrst er her, liksom. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar