lørdag 21. februar 2015

Tobias i tårnet

På torsdag fekk eg vera med sjølvaste mr. assistant race director i kombinert, Jan Rune Grave, i hopptårnet. Han synest det bles vel mykje i Falun, og det fekk me vel ei viss forståing for i går når kombinerthopprennet blei utsett ca fire tusen gonger.

Du kan lesa om Jan Rune og den grøne knappen hans i dagens Vest-Telemark blad.
(Gratis for abonnentar, mogleg å kjøpe dagspass - eller endå betre, eit abonnement! - for dei som ikkje abonnerer)

No er eg til å lure på om eg skal koma meg opp på stadion ein tur. Høyrer rykte om at det er noko på gang der oppe.


Eg får litt heimlengsel når eg ser laurdags-VTB. Må koma meg vestover att snart. 


VG i går. Dei heng etter VTB som vanleg. Dette skreiv då eg om på bloggen for dagevis sidan. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar